duminică, 18 decembrie 2011

Giveaway Mazza.ro

Giveaway Mazza.ro. Câstigă o bijuterie fantezie!

 Astăzi dau startul unui giveaway drăguț, organizat în colaborare cu site-ul de bijuterii online Mazza.ro. Pe site se găsesc atât bijuterii cu cristale swarovski cât și bijuterii fantezie.

  

 Premiul este o bijuterie fantezie la alegere, în valoare de maxim 100 de lei. Gama este foarte variată (puteți observa ce colaj frumos am făcut cu bijuteriile mele preferate:X) așa că veți avea de unde alege! 

Regulile sunt:
  • să mă urmăriţi prin GFC (este căsuţa în partea dreaptă a paginii);
  • să deveniţi fan al paginii mele de facebook; (https://www.facebook.com/IonnysWorld);
  • să deveniţi fan al paginii de facebook Mazza.ro; (https://www.facebook.com/www.mazza.ro);
  • să dați share la giveaway pe pagina voastră de facebook;
  • să îmi scrieţi o părere despre blogul meu, ce vă place, ce nu. (nu este obligatoriu).
După ce aţi urmat aceşti paşi, completaţi formularul de mai jos.


Concursul se desfaşoară în perioada 12-18 Decembrie 2011, câştigătoarea va fi aleasă cu ajutorul random.org şi va fi rugată să îmi trimită un e-mail într-un interval de 48 de ore de la afişarea rezultatelor!
SUCCES!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu