vineri, 16 decembrie 2011

Giveaway Deborah Milano

Giveaway Deborah Milano

Asa cum va anuntam zilele trecute pe Facebook, v-am pregatit un mic giveaway de sarbatori, cu ajutorul Deborah Milano si Machiajul.ro.

Sunt sigura ca doriti sa aratati deosebit de Revelion, asa ca m-am gandit sa aleg pentru concurs niste produse care sa va ajute sa realizati un machiaj simplu, dar de efect.


Eu am avut ocazia sa le testez, deoarece imi doream de mult un fard auriu, si sunt mai mult decat multumita de acesta. De asemenea, datorita Iuliei de la Machiajul.ro, va arat un model de machiaj pe care cred ca-l voi adopta de Revelion.


Pentru un machiaj si mai glitzy, am adaugat putin glitter auriu in coltul interior al ochiului, si eyeliner negru pentru un look mai dramatic.

Trebuie sa recunosc ca imi plac mult aceste produse.
Avand ochii sensibili, gasesc greu o mascara care sa nu ma faca sa plang si care sa reziste pe genele mele, iar cea de la Deborah mi se pare perfecta. Sa nu mai zic ca previne deshidratarea lor si le stimuleaza cresterea datorita keratinei din compozitie.

Fardul imi place pentru ca e cremos si rezistent; nu ma trezesc cu el pe toata fata dupa doar cateva minute de purtare.

Rujul este foarte pigmentat si bogat in anti-oxidanti si vitamine, iar ce mi-a atras atentia este faptul ca acesta contine acid hialuronic, ce ajuta la hidratarea buzelor.





Bun, acum sa trecem la concurs...

Regulile sunt simple si usor de urmat:
1. Sa dati Like paginii Sunshine Sarah pe Facebook.
2. Sa dati Like paginii Deborah Milano pe Facebook.
3. Sa lasati un comment la acest post cu numele cu care ati dat Like paginilor de mai sus.

De asemenea, aveti ocazia sa va inscrieti de mai multe ori daca indepliniti urmatoarele cerinte:
1. Sa dati share acestui post pe Facebook (1 inscriere).
2. Sa dati share acestui post pe Twitter, cu tag-ul @Aleka_Sarah (1 inscriere).
3. Sa postati pe blogul vostru despre acest giveaway (1 inscriere).


* pentru fiecare cerinta lasati cate un comment separat la acest post cu link-ul unde ati dat share.
 Durata concursului: 16 - 26 decembrie 2011.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu