vineri, 16 decembrie 2011

Castiga un paltonas

Castiga un paltonas cute ♥♥♥

Publicat de Laura M la vineri, decembrie 16, 2011 2 Comments
Inainte de Sarbatori , eu impreuna cu FashionQueen va facem o surpriza frumoasa si va oferim un paltonas alb perfect pentru Craciun .
FashionQueen este un magazin online de imbracaminte & accesorii pentru femei la preturi rezonabile . Eu am gasit cateva paltonase de care m-am indragostit ( I wanna take them home ) .
Cei de la FashionQueen sunt seriosi , mi-am dat seama dupa modul in care am interactionat cu ei asa ca daca doriti sa comandati ceva si nu sunteti sigure puteti vorbi cu ei pe messenger sau prin email .
Modalitatile de livrare sunt prin Posta Romana , care este gratuita , sau prin Curierat Rapid ( Fan Curier ) iar taxa de curierat este de 19 lei .
Eu va invit sa trageti cu ochiul in magazinul lor online si sa va uitati la produse .


Pentru voi am ales acest paltonas alb , care sunt sigura ca o sa va placa :  


Reguli :
Sa ma urmaresti prin GFC
Sa dai like paginilor FashionQueen si ClassyAndPink 
Sa dai share acestui concurs
Sa ma urmaresti prin email ( sa si validati inscrierea! ) 

Concursul de incheie duminica, 18 decembrie,  la ora 22.00 
* Paltonasul o sa fie livrat prin Fan Curier. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu