duminică, 4 decembrie 2011

Concurs

Giveaway accesorii!!!



Cum suntem in preajma sarbatorilor de Craciun va surprind cu un nou giveaway.
Multumim sponsorului pentru premiu care este intr-adevar superb. Va invit sa vizitati site-ul sponsorului pentru a descoperi produsele unice. http://attessories.wordpress.com/
Eu am ramas placut surprinsa dupa vizita facuta pe blog...accesoriile sunt aparte si foarte deosebite. Nu am mai vazut pana acum genul asta de modele si mi se par foarte indraznete si chic:)


Iata si premiul oferit de sponsor :

Premiul consta intr-un pandativ si o pereche de cercei!!

Cerinte :
- urmareste acest blog prin GFC
- da like paginii mele de Facebook aici , precum si paginii de Facebook a sponsorului aici
- share pe facebook a concursului
- aboneaza-te la newsletter
Vor primi o inscriere in plus cele care vor adauga acest blog in lista lor de bloguri si inca 1 inscriere in plus pentru cele care posteaza acest concurs pe blogul lor care sa contina poza+link activ.

Concursul se termina in data de 23 decembrie.
!!! Nu voi verifica fiecare inscriere in parte..voi face extragerea si in cazul in care castigatoarea nu a indeplinit cerintele voi face o noua extragere.

Lasa un comentariu la aceasta postare sub forma asta:
- GFC
- Nume Facebook
- link catre share
- adresa de mail cu care v-ati abonat la newsletter
- link catre postarea de pe blog si catre blogul unde m-ati adaugat in blogroll.

Bafta!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu