luni, 12 decembrie 2011

Castiga o gentuta ca a mea by Miu Miu

Castiga o gentuta ca a mea ♥

sâmbătă, 10 decembrie 2011
V-am prezentat aici (click) geanta mea de pe Dasha.ro si pentru ca am vazut ca sunt atat de multe fete care mi-au laudat-o, m-am hotarat ca e cazul sa fac pe cineva fericit! Inainte de asta vreau sa va spun ca daca ati pus ochii pe ceva dragut, puteti cumpara cu o reducere de 10% doar abonandu-va la newsletter.

Regulile sunt foarte simple asa cum v-am obisnuit. Ce puteti castiga? O geanta ca cea pe care v-am prezentat-o eu pe culoarea neagra!

Ce trebuie sa faceti?
 ♥  sa ma urmariti prin gfc
♥ sa ma urmariti prin mail -  partea dreapta a ecranului gasiti butonul care arata asa:
sa postati pe blog(daca aveti!) sau facebook despre giveaway, pentru a duce vorba mai departe. Daca alegeti sa dai share pe facebook va rog sa scrieti: Castiga cu Miu Miu , iar numele sa fie cu tag.
 

  sa dati l.ike paginii sponsorului aici

♥ Completati formularul de mai jos:
Deadline: 18 decembrie. 
Castigatoarea va fi aleasa cu ajutorul lui random!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu